·
Мова навчання - українська.
· Фактично навчається - 32 учнів.
·
Правила прийому:
-
заява батьків
-
наявність медичногоогляду
-
копія свідоцтва про народження дитини
·
Умови доступності для дітей з особливими
освітніми потребами:
|
Вимоги нормативного документа
|
Рисунок відповідно до ДБН
|
Фотофіксація
|
Вимоги ДБН дотримано?
|
Ступінь впливу на доступність об’єкту
|
Так
|
Ні
|
доступно
|
частково
доступно
|
недоступно
|
І
|
Прилегла територія.
Загальні вимоги до земельних ділянок.
|
|
1.
|
|
|
|
|
+
|
|
+
|
|
2.
|
|
|
|
+
|
|
+
|
|
|
3.
|
|
|
|
_
|
_
|
_
|
_
|
_
|
_
|
_
|
_
|
_
|
_
|
_
|
_
|
_
|
_
|
_
|
4.
|
Якщо будівля знаходиться
на окремій, відгородженій території.
Чи відповідає вхід наступним вимогам:
4.1. Ширина хвіртки min 90 см
4.2.
Відсутні сходи чи пороги
4.3. Відсутні перешкоди у вигляді урни, тумби тощо
|
|
|
+
|
|
+
|
|
|
+
|
|
+
|
|
|
|
+
|
|
+
|
|
5.
|
Зона паркування.
5.1. Біля будівлі в
наявності виділені місця для паркування автомобілів
5.2. На цій
автостоянці розмічені місця для паркування автотранспорту осіб з інвалідністю
5.3. Місця для
паркування автотранспорту осіб з інвалідністю позначені знаками, прийнятими в
міжнародній практиці: дорожнього знаку 5.38 «Місце для стоянки»: разом з «Міжнародний символ доступності»
(МСД) 
Примітки: місця
для паркування авто людей з інвалідністю не відведені, знаки або
позначення – відсутні; паркування
відбувається на подвір’ї закладу або
за правилами дорожнього руху вздовж вулиці
|
|
|
|
+
|
|
+
|
|
|
+
|
|
|
+
|
|
+
|
|
|
+
|
ІІ.
|
Будівля і приміщення.
|
6.
|
Вхід до будівлі.
|
|
|
Сходи зовнішні.
6.1. Сходинки однакові по висоті
6.2. Наявне маркування ребер верхньої та нижньої
сходинок для осіб з порушенням зору
|
|
|
|
+
|
|
+
|
|
|
+
|
|
+
|
|
Поручні при зовнішніх сходах:
6.3.
Наявні поручні біля сходів
6.4.
Поручні мають продовження по горизонталі як вгорі, так і внизу на 30 см
6.5.
Поручні розташовані з обох боків
6.6.
Якщо ширина сходів перевищує 2,5 м, наявні розділові перила
|
|
|
|
+
|
|
|
+
|
|
+
|
|
|
+
|
|
+
|
|
|
+
|
|
+
|
|
|
+
|
7.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+
|
|
+
|
|
|
|
|
|
+
|
|
|
+
|
|
+
|
|
|
+
|
|
+
|
|
|
+
|
|
|
|
|
|
8.
|
Вхіднагрупа,
Тамбур
|
|
|
Двері:
8.1. Якщо вхідні двері одинарні, ширина дверного
полотна становить min
90 см.
8.2. Якщо вхідні двері є двостулчасті, ширина
робочої частини дверей становить min 80 см.
Примітки: двері двостулкові з різновеликими полотнами дверей;
відкриваються обидва полотна; ширина робочого полотна – 80см
|
|
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
+
|
|
+
|
|
|
8.3. Пороги в дверях не перевищують 2,5 см.
(найкраще, коли пороги
відсутні)
Примітки; на вході пороги висотою до 2,5 см;
|
|
|
+
|
|
+
|
|
|
8.4.Різноманітні предмети (наприклад щітка для
витирання ніг, фіксатор дверей тощо) не повинні бути перепоною для прохожих,
особливо для МГН. Це важливо у випадку евакуації при надзвичайних ситуаціях.
Дренажні і водозбірні ґрати,
встановлювані в підлозі тамбурів або вхідних площадок, повинні
встановлюватися урівень з поверхнею покриття підлоги.
Примітки: таких перешкод – немає;
|
|
|
+
|
|
+
|
|
|
8.5. На прозорій
частині дверей нанесено контрастне маркування.
Примітки: вхід-вихід контрастним орієнтиром не позначений
|
|
|
|
+
|
|
|
+
|
9.
|
Вестибюль
|
|
|
9.1. У вестибюлі є
сходи.
(якщо сходи наявні, вказати
кількість сходинок у промаркованій колонці)
|
|
|
-
|
+
|
|
+
|
|
9.2. Наявне
контрастне маркування ребер сходинок.
|
|
+
|
|
|
+
|
|
|
+
|
|
|
+
|
9.4. Перила на
сходах встановлені з обох боків.
|
|
+
|
|
|
+
|
|
9.5. Сходи
дубльовані пандусом.
|
|
+
|
|
+
|
|
|
9.6. Пандус обладнаний перилами.
Примітки: перила на сходах односторонні, вимоги осіб з
інвалідністю не враховані
|
|
+
|
|
+
|
|
10.
|
Відсутність перешкод на
шляхах руху всередині будівлі від тамбуру до приміщення де розташовано
виборчу дільницю.
|
|
10.1. Відстань до горизонтальних конструкцій, або гілок рослин, над шляхами руху становить min 2,1 м.
Примітки:_ таких перешкод
немає _
|
|
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
10.2.
Відстань від підлоги до
виступаючих над нею конструкцій,
або гілок рослин, становить не більше max 0.7 м.
Примітк: таких перешкод
немає ____
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
Примітки:__ таких перешкод
немає ________
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
10.4. Шляхи руху в
коридорах, приміщеннях, галереях тощо вільні, ширина складає не менше min 1,8 м.
Примітки:_ ширина
коридорів – 2,60м та 1,8м;перехід з
одного коридору до іншого має звужену частину 1,6м. _
|
+
|
|
+
|
|
|
10.5.
Ділянки
під
маршем відкритих сходів чи інших нависаючих елементів усередині будинку мають
розмір у просвіті заввишки менше min 1,9 м.
Примітки:_підмаршевий
простір відсутній_
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
10.6.
Ділянки
під
маршем відкритих сходів чи інших нависаючих елементів усередині будинку, що
мають розмір у просвіті заввишки менше min 1,9 м, огороджені.
Примітки:
підмаршевий простір відсутній _____
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
11.
|
Санітарно-гігієнічні
приміщення
|
|
Наявність доступного для МГН туалету:
10.1. Наявна
універсальна кабіна.
Пояснення:
Універсальна кабіна туалету загального користування повинна мати розміри
в плані не менше, м: ширина – 1,65 м, глибина – 1,8 м. Унітаз має
бути обладнано поручнями.
Примітки: пристосованим універсальним туалетом заклад не
забезпечений; встановлені чаші «Генуя» та унітази;
|
|
|
|
+
|
|
|
+
|
11.1. Наявна
доступна (амбулаторна) туалетна кабіна.
Пояснення:
Доступна
(амбулаторна) кабіна загального користування повинна мати розміри в плані не
менше, м: ширина не менше 0,9 м, глибина (відстань від унітазу до дверей) не
менше 0,9 м, ширина дверей не менше 0,8 м, двері відчиняються назовні.
Унітаз має бути обладнано поручнями.
Примітки: пристосованим туалетом будівля не забезпечена
|
|
+
|
|
|
+
|
12.
|
Кількість
організацій, відомств, підприємств, що розташовані в
будівлі, доступність до яких для громадян є
вільною:
(зазначте фактичну
кількість виборчих дільниць у промаркованому віконечку)
|
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
16.
|
Інша інформація:
Терміни пристосування об’єкту :_____________________
Орієнтовна вартість виконаних робіт_________________
Витрати бюджету _________________________________
Інше:_________________________________________________________________________________________________________________________________________________
|
|
|
|
|
|
|
Навчання учнів - безкоштовно.
·
Немає коментарів:
Дописати коментар